Het is zo 05 sep 2010, 06:17

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 Wat vond je van het concert (Brussel en Amsterdam) 
Auteur Bericht
Beheerder

Bericht Wat vond je van het concert (Brussel en Amsterdam)
Wat vonden jullie van het concert? Welk nummer vond je het leukst e.d. laat het in dit topic achter. Heb je foto's of video's gemaakt dan kun je ze ook in dit topic plaatsen! Ook kun je hier je recensie of Meet & Greet verhalen kwijt.

De leukste recensies en verhalen worden op de site geplaatst!

za 27 feb 2010, 23:34
Profiel Stuur privébericht
Super Addicted Kelly Fan

Bericht Re: Wat vond je van het concert (Brussel en Amsterdam)
Ik ga deze week een recentie maken :)
&
Foto's staan op hyves:
http://tinylittlefractures.hyves.nl/alb ... /wk0qcabH/

ma 01 maart 2010, 08:57
Beheerder

Even gekopieerd en geplakt :P

Kelly Clarkson live 25-02-2010 in Amsterdam, All I Ever Wanted World Tour.

De dag begon *** ik voelde me nog zieker als de dagen ervoor, op het station ( in Zwolle ) moesten we ook zo lang wachten op de trein, en oh wat was het druk man!

Uiteindelijk kwamen we aan in Amsterdam, veel te vroeg. We stonden daar zo 3 kwartier te wachten tot de deuren opengingen. En wat was dat een hel, allemaal sigaretten rook en drukte en weet ik veel.
Toen we eindelijk naar binnen konden werd me tas gecontroleerd, en die man voelde mijn waterflesje maar ik mocht doorlopen! Misschien kwam dat wel door die lading zakdoekjes? Geen idee.
Maar goed, we hadden goede zit plekken, dus die hel daarbuiten was het allemaal waard!

Parachute was ook heel leuk om te zien, ondanks dat ik ze niet had opgezocht op Youtube of weet ik veel wat.. Ik had nog een hele discussie met mijn zus over de broek die de zanger aanhad. Zij vond die broek verschrikkelijk!
Terwijl ik die broek heel sexy vond! LOL.

En uiteindelijk begon "Shook me all night" ofzo? Geen idee hoe dat nummer heet, toen zei Inge in een keer tegen me dat Kelly hierna al zou komen! Dus ik was helemaal like WAAAAAAAAAH!! :-p

De intro was meteen al super om te horen, A moment like this, Thankful, Miss independent, Breakaway, Since u been gone en My life would suck without you, door elkaar heen als een soort remix.

Meteen daarna begon de intro van “All I ever wanted”
Het publiek werd helemaal gek zodra het begon! :-d
Ik vind het nog steeds jammer dat Kelly niet het hele nummer zong, maar beter op deze manier dan helemaal niet.
Zodra Kelly
“ Your new beginning was a perfect ending.
But I keep feeling we've already been here before .
It's time you let me know let me know, just let go” zong, zei ze “COME ON AMSTERDAM!!!”
Toen werd het publiek weer helemaal gek!
En ze had dat nummer veel eerder moeten opnemen, zo'n 4 jaar terug ofzo :xd:

Na “All I ever wanted” begon “mijn liedje” namelijk, “Miss Independent” :-d
Ik was zo blij om eindelijk deze live versie mee te maken, aangezien ik deze toch leuker vind als de AC/DC versie.
Ze veranderde deze tekst ;
“So, by keeping her heart protected,
She'd never ever feel rejected.
Little miss apprehensive said ooh, she fell in love.”
In ;
“ So, by keeping my heart protected,
I’ll never ever feel rejected.
Little miss apprehensive said ooh, she fell in love.”
Daar was ik dus superblij mee!
Ik kan de hele tekst van het nummer wel opnoemen want het was perfect! :-d

Als ik het goed heb begon meteen daarna “I do not hook up” intro was wel leuk, en ze zong
“I can't cook no,
but I can clean
Up the mess she left
Lay your head down and feel the beat
As I kiss your forehead”
zo leuk! :-d

Verder weet ik niet meer de precieze setlist.
Tijdens "Impossible" kreeg ik kippenvel, wat een stem! En het is niet een van me favoriete nummers maar de tekst is wel ontzettend mooi!

"Never Again" had Kelly ook goed gezongen, ik vind het alleen jammer dat het een remix versie was. :-(

"If I can't have you" was ook zo leuk om te horen! Dat is echt zo'n lekker nummer die je moet luisteren als je op "Onbereikbare personen" valt! :-p
"I know there's other fish out in the sea
Not for me
I want you
If I can't have you
Then I don't want anyoooooooone
I don't want anyooooone
Think of all the love that you would lose
If I can't have you"
Zegt genoeg of niet? :-p

En tijdens "Save you" en "Because of you" dacht ik dat ik een emotionele bui zou krijgen, maar dat viel gelukkig allemaal mee! :-d

"I want you" was ook leuk om te zien/horen, vooral toen het publiek in 2 groepen werd verdeeld. Helaas zat ik niet bij Cory! :-( lol.

Na "Because of you" begon "Walk away" (als ik het goed heb) en dit was dus de "nieuwe" versie, helemaal top! Vooral het
"Do you care for me?
'Cause if you don't then punk just leave!" stukje :-d

Tijdens "Since u been gone" werd het hele publiek nog gekker, veel springen. En daarna kwamen Sober, Already gone, tijdens Sober vergat Kelly compleet haar tekst, en Already gone was zoals gewoonlijk perfect gezongen. :-d
En na Already gone zong Kelly The Promise ( als ik het goed heb! ) en de bedoeling was dat iedereen een snor op had ofzo? LOL.

Het hoogtepunt van de avond was (natuurlijk) My Life Would Suck Without you! :-d
Bijna iedereen op de tribune stond, iedereen in het publiek deed mee. En ik bleef maar denken aan die dansende man, in Cardiff ofzo was dat? Geen idee.

Daarna was het tijd om weg te gaan, en oh wat was dat een hel in die drukte! Overal stinkende sigarettenrook, en drank lucht en weet ik veel.
Uiteindelijk zaten we dan eindelijk in de trein, toen moesten we op Utrecht rennen om de trein naar Zwolle te halen, en rennen op hakken is niet fijn als je al zo onhandig bent, maar ik ben een keer niet gevallen! Go me! :-d
En de terugreis duurde zo ontzettend lang, ik viel gewoon in slaap in de trein, tegen het raam aan. Nou ik kan je vertellen; wat een hel! Overal spierpijn nu :-(
Als ik ooit weer met de trein ga dan neem ik een kussen mee :-d

Nadelen van de avond;
Geen "Don't let me stop you" :-( en "Seven nation army" was niet zo leuk om aan te horen.

Foto's komen later!

ma 01 maart 2010, 11:33
Addicted Kelly Fan

Vond je Seven Nation Army niet leuk :O? Dat was voor mij echt het toppunt van de avond, ik heb er zo lang naar uit gekeken om dat nummer live te horen en dan vooral gezongen te horen worden door Kelly! Maar ja, meningen verschillen (:
Ik denk niet dat ik een hele review ga posten, want het lijkt echt maanden geleden.. Zucht, kwam ze maar weer terug..

di 09 maart 2010, 21:00
Beheerder

Ik vind m wel leuk, maar niet als ik barstende koppijn heb. :P

do 11 maart 2010, 10:18
Addicted Kelly Fan

Priscilla schreef:
Ik vind m wel leuk, maar niet als ik barstende koppijn heb. :P

Oh, tjah, dan zou ik hem ook niet meer zo leuk vinden xd.

do 18 maart 2010, 17:50
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT